اخبار سایت / فرزند نفرین شده

کتاب فارسی «فرزند نفرین شده» از دمنتور، رکورد دریافت کتاب در فیدیبو را شکست

به گزارش خبرگزاری ایسنا، کتاب فارسی «هری پاتر و فرزند نفرین شده»، با ترجمه‌ی سایت دمنتور که همزمان در فروشگاه الکترونیکی فیدیبو نیز منتشر شد، رکورد دریافت کتاب را در این فروشگاه شکست.

در فروشگاه قانونی کتاب الکترونیک فیدیبو، نسخه‌های رایگان زیادی نیز وجود دارد و همه افراد به دانلود کتاب رایگان در این مجموعه دسترسی دارند.

از جمله کتاب‌های جدید رایگان در فیدیبو می‌توان به هری پاتر و فرزند نفرین شده اشاره کرد که به محض انتشار این کتاب رکورد دانلود کتاب در فیدیبو شکسته شد و کاربران بسیاری برای نصب و دانلود کتاب جدید هری پاتر اقدام کردند. بی‌شک حوره‌های کتاب می‌دانند که حتی یک روز صبر هم برای خرید کتاب محبوبشان چقدر غیرقابل‌ تحمل است. حالا تصور کنید دانلود کتاب به صورت رایگان هم مقدور باشد.

ترجمه کتاب «هری پاتر و فرزند نفرین شده» از گروه ترجمه دمنتور (حسین غریبی، شیرین دی‌سی، حجت گلابی و امید کرات) به محض انتشار کتاب انگلیسی شروع شد و همزمان در سایت دمنتور و فیدیبو به رایگان عرضه شد. جهت دریافت این کتاب در دمنتور اینجا را کلیک کنید و در فیدیبو به این لینک مراجعه کنید.

4 دیدگاه برای “کتاب فارسی «فرزند نفرین شده» از دمنتور، رکورد دریافت کتاب در فیدیبو را شکست

  1. درود،اگه بخوام کتاب ترجمه شده رو با رعایت حقوق نویسنده ی اصلی یعنی خانم جی.کی رولینگ بخرم باید چی کار کنم و از کجا تهییه کنم؟

  2. سلام دمنتور جان
    شما که امشب میخوای توی کانال نسخه نهایی و تمرینی فرزند نفرین شده رو مقایسه کنیم،حواست هست ما هنوز نتونستیم نسخه نهاییشو دریافت کنیم؟؟؟
    فایل پی دی اف رو که نذاشتی فرمت فایلی هم که گذاشتی برای ما قابل استفاده نبود…?

    1. فائزه عزیز، دیگه کسی برای انتشار کتاب الکترونیک از فرمت pdf استفاده نمیکنه. ما هم که توی دمنتور میذاریم، اشتباه میکنیم (در واقع فرصت نمیکنیم به روز بشیم).
      فرمت epub فرمت اصلی کتاب الکترونیک هست. برای موبایل و کامپیوتر هم ده‌ها و صدها برنامه وجود داره که بازشون میکنه. کافیه epub reader رو جستجو کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *