فیلم جانوران شگفت انگیز

جود لا بازی صحنه‌های آلبوس دامبلدور را برای فیلم دوم «جانوران شگفت‌انگیز» به پایان رساند

طبق اخبار جدید منتشر شده، جود لا که در مجموعه‌ی جانوران شگفت‌انگیز نقش آلبوس دامبلدور را بازی خواهد کرد، اخیرا کارش را برای قسمت دوم به پایان رسانده است. ادامه‌ی فیلم سینمایی جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها همچنان در مرحله‌ی تولید قرار دارد و به نظر نمی‌رسد که کل فیلمبرداری در عرض سه ماه به پایان رسیده باشد.

اخیرا Variety این گزارش را منتشر کرد:

لا اخیرا فیلمبرداری صحنه‌هایش برای دنباله‌ی جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها را به پایان رساند. او در این فیلم نقش جوانی آلبوس دامبلدور را بازی می‌کند که پیش از این توسط ریچارد هریس و مایکل گمبون در فیلم‌های هری پاتر به تصویر کشیده شده بود. او همچنان قرار است ستاره‌ی فیلم سوم شرلوک هولمز هم باشد که توسط وارنربراز در حال تولید است.

بعد از این لا قرار است در فیلم جدید وودی آلن بازی کند که هم اکنون در شهر نیویورک در حال فیلمبرداری است و نام این پروژه Rhythm Section است.

این خلاصه‌ی رسمی داستان قسمت دوم است که چندی پیش توسط وارنربراز منتشر شد. داستان قسمت دوم از بهار ۱۹۲۷ (۱۳۰۶) آغاز می‌شود.

فیلم در سال ۱۹۲۷، چندین ماه پس از دستگیری جادوگر سیاه بدنام گلرت گریندل‌والد آغاز می‌شود. با این حال، گریندل‌والد همان‌گونه که قول داده بود موفق به فرار پرسر و صدایی از زندان شده و مشغول گرد آوردن طرفداران بیشتری برای آرمان خود، یعنی ترفیع جایگاه جادوگران بر تمام مخلوقات غیرجادویی، بوده است.

تنها کسی که شاید بتواند او را متوقف کند جادوگری است که زمانی عزیزترین دوست او شناخته می‌شد، آلبوس دامبلدور. اما دامبلدور به کمک جادوگری نیاز خواهد داشت که پیش از این یک بار گریندل‌والد را با شکست روبرو کرده است، دانش‌آموز سابقش نیوت اسکمندر. طی ماجرایی نیوت دوباره با تینا، کویینی و جیکوب همراه می‌شود اما مأموریت او باعث خواهد شد وفاداری آنها به بوته‌ی آزمایش گذاشته شود و در عین حال در دنیای جادوگری که روزبه‌روز خطرناک‌تر و متفرق‌تر می‌شود با خطرهای جدیدی روبرو شوند.

بازیگران اصلی عبارتند از ادی ردمین (نیوت اسکمندر)، کاترین واترستون (تینا گلدستین)، آلیسون سودول (کویینی گلدستین)، دن فاگلر (جیکوب کوالسکی)، ازرا میلر (کریدنس بربون)، زوئی کراویتز (لتا لسترنج)، جانی دپ (گلرت گریندل‌والد)، کالوم ترنر (تیسیوس اسکمندر)، کوین گاتری (ابرناتی) و جود لا (آلبوس دامبلدور).

فیلم سینمایی «جانوران شگفت‌انگیز ۲» روز جمعه، ۲۵ آبان ۱۳۹۷ (مطابق با ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸) اکران خواهد شد.

4 دیدگاه برای “جود لا بازی صحنه‌های آلبوس دامبلدور را برای فیلم دوم «جانوران شگفت‌انگیز» به پایان رساند

  1. جانوران شگفت انگیز فیلم نامه خیلی قوی نداره فقط طرفدارای قدیمی هری پاتر میتونن باهاش ارتباط برقرار کنن…

  2. بسیار هیجان انگیزه . من به شخصه هر وقت فیلم های هری پاتر را می بینم به نویسنده آش درود می فرستم.

  3. ولی اگه به رولینگ باشه اونطوری که تاریخ ها رو به هم ربط می ده حتما می گه هیتلر یکی از نوچه های گریندلوالد بوده که قرار بوده نسل مشنگ ها رو منقرض کنه :))))))))))))))))))))))))))))
    جنگ جهانی دوم ۱۹۳۹ – ۱۹۴۵
    جنگ جهانی جادوگری ۱۹۲۰ – ۱۹۴۵
    دیگه کاملا معلومه که هیتلر نوچه ی گریندلوالد بوده چون گریندلوالد ۱۹ سال قبل تر از هیتلر جنگ جهانی جادوگری رو شروع می کنه و از همه مهمتر: * با سقوط گریندلوالد، هیتلر هم سقوط می کنه
    فکر کنم هیتلر بعد از فهمیدن اینکه ابر چوب دستی افتاده دست دامبلدور دیگه قال قضیه رو می کنه :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  4. خب باید بگم که خود دامبلدور هم فقط در صحنه های خاصی توی فیلم های هری پاتر بود. پس وجودش اونقدرا طولانی نیست و فیلم برداریش زود تموم میشه. البته این نکته هم حائز اهمیته که قسمت قابل توجهی از فیلم جانوران شگفت انگیز ۲ مطمئنا مربوط به گذشته ی آلبوس، گلرت، ابرفورف و آریانا هست و به همین دلیله که بازیگران جوانی اونها هم معلوم شدن. ما آلبوس دامبلدور را خیلی توی فیلم جانوران شگفت انگیز ۲ خواهیم دید ولی در شکل ها و سن های مختلف
    ممنون دمنتور

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *