اخبار سایت / رولینگ / فیلم‌ها / کتاب‌ها

اختصاصی دمنتور: زیرنویس فارسی فیلم مستند «هری پاتر: تاریخ جادو»

چندی پیش شبکه‌ی انگلیسی BBC Two مستندی کاملا جدید و یک ساعته از جی.کی.رولینگ و هری پاتر در رابطه با ریشه‌های تاریخی جادویی استفاده شده در این مجموعه داستان پخش کرد. این مستند با محوریت نمایشگاه تاریخ جادوی هری پاتر که اخیرا در کتابخانه‌ی بریتانیا افتتاح شده تهیه گردید و به مناسبت بیستمین سالگرد انتشار هری پاتر و سنگ جادو پخش شد.

حالا زیرنویس فارسی این فیلم مستند توسط وب‌سایت دمنتور آماده دریافت است که از این بخش می‌توانید آن را به رایگان استفاده کنید. اگر ویدیوی این فیلم مستند را قبلا دانلود نکرده بودید، به این لینک مراجعه کنید.

۲۰ سال از تاثیر اولین جادوی جی.کی.رولینگ بر خوانندگان جهانی‌اش برای کتاب هری پاتر و سنگ جادو می‌گذرد. اما خلاقیت‌های فوق‌العاده‌ی رولینگ، همگی براساس خیال او نبودند.

به دنبال برگزاری نمایشگاه هری پاتر: تاریخ جادو، جی.کی.رولینگ به پشت صحنه‌ی کتابخانه‌ی بریتانیا وارد می‌شود و با رونوشت‌هایی حقیقی از دنیای فانتزی خود رودررو می‌گردد. از مهرگیاه‌های جیغ جیغو تا افسون‌های نامرئی کننده‌ی دوره‌ی ملکه الیزابت و استخوان‌های پیش‌گویی مرموز چین باستان و جستجوی واقعی برای یافتن سنگ جادو. همه‌ی اینها شروعی گرم، جذاب و مبتکرانه به گوشه‌ای از جادویی‌ترین نقاط دنیا هستند. از چوب‌دستی‌سازان جادویی در جنگل‌های انگلستان گرفته تا جادوی گیج‌کننده‌ی بسکستل در کورن‌وال انگلستان.

در این فیلم، بازیگران هری پاتر بخش‌هایی از کتاب‌ها را برای شما خواهند خواند. این بازیگران عبارتند از دیوید تیولس (بازیگر پروفسور لوپین)، ایوانا لینچ (بازیگر لونا لاوگود)، وارویک دیویس (بازیگر پروفسور فلیت‌ویک)، میریام مارگولیس (بازیگر پروفسور اسپراوت) و مارک ویلیامز (بازیگر آرتور ویزلی). علاوه بر این جیم کی، طراح کتاب‌های رولینگ را خواهیم دید که تصویر سازی دنیای جادویی را برای ما روشن خواهد کرد. صداگذار این مستند ایملدا استاونتون (بازیگر پروفسور آمبریج) می‌باشد.

مدت: ۵۷ دقیقه
تولیدکننده: جنت لی
کارگردان: جودو هو
ترجمه فارسی: حجت گلابی و امید

جهت دانلود ویدیوی این مستند، به این لینک مراجعه کنید ولی برای دریافت زیرنویس فارسی، روی لینک زیر کلیک کنید.

dementor.ir

12 دیدگاه برای “اختصاصی دمنتور: زیرنویس فارسی فیلم مستند «هری پاتر: تاریخ جادو»

  1. خوش به حال اونایی که تو لندن زندگی میکنن من یه بار رفتم تو گوگل مپ بعد سرچ کردم لندن بعد سرچ کردم هری پاتر به انگلیسی وای باید می‌دیدین چه مغازه هایی چه مکان هایی باورتون نمیشه قلعه ی هاگواتز رو ساخته بودن لباس های هری‌پاتر …چوب دستی ها …همه چی تو اون مغازه ها بود امیدوارم که گذرتون لندن بیوفته به این مکان ها سر بزنین

  2. دمنتور جان یک دنیا ممنون، من یه نسخه از Harry Potter and the Deathly Hallows رو دانلود کردم اما نمیتونم زیرنویس هماهنگ رو پیدا کنم، میتونید کمکم کنید؟
    پیشاپیش بسیار ممنونم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *