فیلم جانوران شگفت انگیز

دیوید یتس، کارگردانِ «جنایات گریندل‌والد»، به طرفداران معترض جانی دپ پاسخ داد

دیوید یتس، کارگردان فیلم سینمایی «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد»، در پاسخ به اعتراضات اخیر جمع زیادی از طرفدارهای هری پاتر نسبت به حضور جانی دپ در این مجموعه‌ی جدید دنیای جادویی، بدون هیچ لکنتی، به شدت از جانی دپ دفاع کرد.

یتس ضمن اشاره به اینکه دپ سر صحنه مردی شریف و دوست‌داشتنی‌ست، گفت بسیاری از خانم‌هایی که در گذشته با او در ارتباط بودند، اظهارات کاملا متناقضی نسبت به این اتهامات دو سال اخیر بیان کرده‌اند. در ادامه صحبت‌های دیوید یتس را می‌توانید مطالعه کنید.

دیوید یتس: «صادقانه بخوام بگم، در حال حاضر آدم‌های خیلی زیادی توسط قربانی‌های خیلی زیادی، به یک سری چیزها متهم شده‌ن که هم جالب‌توجه هست و هم ترسناک. در مورد جانی، به نظر من می‌رسه که فقط یه نفر بوده که این اتهامات رو بهش نسبت داده. من فقط از مردی که هر روز می‌بینمش می‌تونم براتون بگم: اون یه آدم کاملا نجیب و مهربونه و این تمام چیزی هست که ازش دیدم. هر اتهامی که بهش نسبت داده میشه، هیچ شباهتی به این آدم مهربونی که دارم باهاش کار می‌کنم نداره.»

«طبق اظهارات رسمی، یک سری دیگه از زن‌هایی که در زندگی دپ بودن هم همین رو گفتن- که این اتهامات به اون آدمی که ما می‌شناسیم نمی‌خوره. وقتی چندین نفر طی سالیان متفاوت، اتهامات مختلفی رو مطرح می‌کنن قضیه خیلی فرق می‌کنه. مورد جانی به هیچ وجه همچین چیزی نیست. بخاطر همین برای من نیاز به تحلیل بیشتری نداره. این یه پرونده‌ی تموم شده‌س.»

فیلم سینمایی «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد» روز جمعه، ۲۵ آبان ۱۳۹۷ (مطابق با ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸) اکران خواهد شد.

10 دیدگاه برای “دیوید یتس، کارگردانِ «جنایات گریندل‌والد»، به طرفداران معترض جانی دپ پاسخ داد

  1. منتظر این قسمتم… تیزرش خیلی هیجان انگیز بود…. من راجب این اتهامات و چیستیش چیزی نمی دونم ولی بازی هایی که از جانی دپ دیدم خیلی خوب بوده و کلیپی رو هم دیدم که با لباس جک گنجیشکه پیش دختر کوچک مریضی رفت که آرزوی دیدنش رو داشت…

  2. میدونین؛ به نظر من زندگی خصوصی هیییییچ ربطی با زندگی کاری نداره و این تقاضا کاملا غیر منصفانه س، اولاً که معلوم نیس این اتهام به آقای دپ صحت داشته باشه چون بعد از طلاق، خودش و زنش گفتن هیچکودوم قصد آزار روحی و فیزیکی همو نداشتیم، پس این ممکنه که این اتهام فقط دروغ باشه، دوماً اگه هم حقیقت داشته باشه، زندگی خصوصی ایشون به هیچکس هیچ ربطی نداره، من طرفدار کسی نیستم فقط خودمو جای دیگران میذارم و اگه من هم بودم، مصلماً زندگی خصوصیم به هیچ کسی هیچ ربطی نداره و خودم درباره ی خودم تصمیم میگیرم. با این حال یه عده اومدن و درباره ی زندگی جانی دپ اضحار نظر کردن و تو زندگیش مداخله کردن که کار کاملا اشتباهیه، اما دیگه هیچکس حق نداره زندگی خصوصیشو به زندگی کاریش ربط بده. نظر من با نظر خانم رولینگ کاملا موافقه و منم از آقای جانی دپ حمایت میکنم.
    و اینم باید بگم با وانر براز‌ مخالفم چون از طرفی جیمی ویلت، بازیگر نقش وینسنت کراب رو بخاطر حمل مواد مخدر اخراج میکنن و از طرفی هم از جانی دپ حمایت میکنن.
    به نظر من یا باید با زندگی خصوصی بازیگرا کاری نداشته باشن، یا داشته باشن، نه که بیان یه نفرو حمایت کنن و یه نفرو اخراج
    ببخشید زیاد حرف زدم، خوش باشین?

  3. وای اینا چی میگن خواهشن دست بردارید فیلم رو ببینید به ما چه که بازیگرش با زنش چیکار کرده از این میترسم که به فروش فیلم ضربه بخوره وارنر ادامه نده

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *