فیلم جانوران شگفت انگیز

رولینگ هم رسما از حضور جانی دپ در «جنایات گریندل‌والد» حمایت کرد

نزدیک یک سال به زمان اکران «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد» باقی مانده اما از همان روزی که مشخص شد جانی دپ قرار است نقش گریندل‌والد را در این فیلم بازی کند، پاترهدهای فراوانی در سراسر جهان نسبت به این تصمیم اعتراض کردند. عمده‌ی دلیل اعتراض طرفداران، ادعاهای همسر سابق دپ است که گفته بود جانی گاهی اوقات او را کتک می‌زده یا به صورت شفاهی به او توهین می‌کرده است. به خصوص بعد از اتفاقاتی که اخیرا برای کوین اسپیسی و رسوایی اخلاقی‌اش افتاد و منجر به حذف کامل او از فیلم جدید ریدلی اسکات و فیلم‌برداری دوباره‌ی سکانس‌های مربوط به او شد، طرفداران هری ‌پاتر نیز خواهان برخوردی مشابه با جانی دپ در «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد» شدند.

پیش از این دیوید یتس به اعتراضات طرفداران پاسخ محکمی داده بود، اما گویا این کافی نبوده تا خود رولینگ شخصا دست به کار شود و متنی را در سایت شخصی‌اش منتشر کند. متن منتشر شده به شرح زیر است:

زمانی که جانی دپ برای ایفای نقش گریندل‌والد انتخاب شد، با خود فکر کردم که او برای این نقش فوق‌العاده است. با این حال زمان فیلم‌برداری حضور کوتاهش در فیلم اول، داستان‌هایی در رسانه‌ها منتشر شد که که هم من و هم باقی افرادی که درگیر این مجموعه بودند را عمیقا نگران کرد.

این حق طبیعی طرفداران هری‌ پاتر است که در مورد انتخاب ما برای ادامه دادن کار با جانی‌ دپ سوالات و نگرانی‌هایی داشته باشند. همان‌طور که دیوید یتس، کارگردان با سابقه‌ی هری‌ پاتر، پیش از این گفته بود، طبیعتا ما امکان فیلم‌برداری دوباره‌ی صحنه‌ها را در نظر گرفتیم. من درک می‌کنم که چرا بعضی از افراد به خاطر اینکه این اتفاق نیفتاده سردرگم و خشمگین باشند.

اجتماع بزرگ و حمایتگری که پیرامون دنیای هری‌ پاتر شکل گرفته، یکی از بزرگ‌ترین لذت‌های زندگی من است. شخصا برای من اینکه نمی‌توانم با هواداران خیلی شفاف در مورد این موضوع صحبت کنم سخت، ترسناک و گاهی اوقات دردناک بوده است. با این حال به پیمان‌هایی که بین دو نفر برای حفظ حریم شخصی‌شان بسته می‌شود، که هر دو نفرشان عنوان کرده‌اند تا پای جان پای این پیمان می‌مانند، باید احترام گذاشت. با توجه به درک ما از شرایط، من و فیلم‌سازان نه تنها با اینکه به سکانس‌های فیلم‌برداری‌شده‌مان وفادار بوده‌ایم مشکلی نداریم، بلکه از اینکه جانی نقش یک کاراکتر اصلی را در فیلم‌ها بازی می‌‌کند، واقعا خوشحالیم.

من از نوشتن فیلم‌نامه‌ی دو فیلم اول واقعا لذت بردم و بی‌صبرانه منتظرم که هواداران «جنایات گریندل‌والد» را ببینند. قبول دارم که بعضی افراد انتخاب بازیگرهایمان را برای این عنوان نپسندیده‌اند. با این حال ضمیر آدم‌ها را نمی‌توان به زور کنترل کرد. داخل یک جهان داستانی و خارج از آن، همه‌ی ما باید آن کاری را انجام دهیم که باور داریم درست است.

21 دیدگاه برای “رولینگ هم رسما از حضور جانی دپ در «جنایات گریندل‌والد» حمایت کرد

  1. سلام یه نکته ای رو می خواستم بگم
    توی کتاب ۵ هری پاتر جمله ای از کتب بود که هرماینی به همراه گویل و انتونی گلدستین و دافنی گرنجر تالار رو ترک کرد جالب بود خانم رولینگ فامیلی گلدستین رو علاوه بر اون روی تینا گلدستین گذاشته بود

  2. ما هم بازیگرایی داریم که زندگی شخصشون ممکنه رو نکرده باشن و شاید ناموفق تر از زندگی جانی دپ باشه که تا حدی تحت نگاه مردم قرار داره ولی خیلی پیش مردم عزیزن و براشون می میرن

  3. میدونین؛ به نظر من زندگی خصوصی هیییییچ ربطی با زندگی کاری نداره و این تقاضا کاملا غیر منصفانه س، اولاً که معلوم نیس این اتهام به آقای دپ صحت داشته باشه چون بعد از طلاق، خودش و زنش گفتن هیچکودوم قصد آزار روحی و فیزیکی همو نداشتیم، پس این ممکنه که این اتهام فقط دروغ باشه، دوماً اگه هم حقیقت داشته باشه، زندگی خصوصی ایشون به هیچکس هیچ ربطی نداره، من طرفدار کسی نیستم فقط خودمو جای دیگران میذارم و اگه من هم بودم، مصلماً زندگی خصوصیم به هیچ کسی هیچ ربطی نداره و خودم درباره ی خودم تصمیم میگیرم. با این حال یه عده اومدن و درباره ی زندگی جانی دپ اضحار نظر کردن و تو زندگیش مداخله کردن که کار کاملا اشتباهیه، اما دیگه هیچکس حق نداره زندگی خصوصیشو به زندگی کاریش ربط بده. نظر من با نظر خانم رولینگ کاملا موافقه و منم از آقای جانی دپ حمایت میکنم.
    و اینم باید بگم با وانر براز‌ مخالفم چون از طرفی جیمی ویلت، بازیگر نقش وینسنت کراب رو بخاطر حمل مواد مخدر اخراج میکنن و از طرفی هم از جانی دپ حمایت میکنن.
    به نظر من یا باید با زندگی خصوصی بازیگرا کاری نداشته باشن، یا داشته باشن، نه که بیان یه نفرو حمایت کنن و یه نفرو اخراج
    ببخشید زیاد حرف زدم، خوش باشین?

  4. ولی خدایی Gary old man انه سیریوس نبود جون میداد برای این نقش ! البته سکم سنش بالا رفته ولی من خیلی بازیش تو نقشای منفی رو دوست دارم

  5. سلام دوستان عزیز
    میشه خواهش کنم لینک دانلود داستان ولدمورت رو توی سایت هم بذارین؟
    خیلی ممنون میشم
    و یه سوال
    چرا توی کانال عنوان کردین که قصدی برای ترجمه زیرنویسش ندارین؟

  6. اینکه با همسرش رفتار بدی داشته چرا باید باعث بشه شغلش به خطر بیفته جای همسرش بودم سعی میکردم همه ی عالم و ادم از زندگیم با خبر نباشن. ادم اصن نمی
    فهمه بهشون چی بگه .

  7. من واقعا نمی فهمم زندگی خصوصی یه بازیگر چه ربطی به شغلش داره ؟؟؟ اصن بر فرض محال این آقا با همسرش رفتار بدی داشته ؛ به ما مردم عادی که فقط میخوایم فیلم رو ببینیم و ازش لذت لذت ببریم چه ربطی داره ؟! مهم اینه که جانی دپ یکی از بازیگران مطرح هالیوود ، قبول کرده که تو این فیلم بازی کنه … بقیش دیگه به بنده و شما ربطی نداره . اگه واقعا رفتار  ایشون با زنش بد بوده ، پلیس خودش خوب میدونه چیکار کنه و ماهم نه پلیسیم نه کارآگاه و نه خیلی عذر میخوام فضول زندگی خصوصی ایشون .

  8. من واقعا از حضور جانی دپ در این مجموعه خوشحال شدم. اون فوق العاده ترین بازیگریه که تا حالا دیدم.
    ممنون از سایت خوبتون

  9. ما نباید به زندگی خصوصی بازیگران کاری داشته باشیم.ماباید فقط بازی اونا رو جلوی دوربین قضاوت کنیم

  10. واقعا لگاینایی که اعتراض کردن پاترهد بودن؟ بعید میدونم. پاترهدای واقعی به رولینگ و انتخاباش ایمان دارن.

  11. بازم تاکید میکنم طرفدارای جانی دپ دست کمی از طرفدارای رولینگ ندارن …..
    افراطیانی هم که اعتراض میکنن واقن فازشون حداقل توسط ما ایرانی ها درک نمی شه چون تو فرهنگ ما این چیزا حداقل تا الان وجود نداشته…..

  12. خدا رو شکر
    بهترین هنرپیشه واسه بازی در نقش گریندل والد با اختلاف جانی دپه
    من وقتی شنیدم که جانی دپ قراره این نقش رو بازی کنه واقعا خوشحال شدم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *