اخبار سایت / فیلم‌ها

زیرنویس فارسی اختصاصی دمنتور از فیلم «ولدمورت: ریشه‌ی وارث»

قبلا به شما در مورد فیلم غیر رسمی «ولدمورت: ریشه‌ی وارث» (Voldemort: Origins of the Heir) خبر داده بودیم. فیلم «ولدمورت: ریشه‌ی وارث» ساخته‌ی طرفداران هری پاتر است و به‌صورت رایگان در YouTube پخش شده. سازندگان این فیلم، قبلا از وارنربراز برای ساخت آن اجازه گرفته بودند.

توجه داشته باشید که این یک پیش درآمد واقعی از هری پاتر نیست و تایید وارنربراز به معنی تایید محتوا، بازیگران، داستان و… فیلم نیست. این داستان ارتباطی به قصه‌های جی.کی.رولینگ ندارد و کاملا ساخته و پرداخته‌ی ذهن طرفدارانِ سازنده‌ی آن است.

قبلا در کانال تلگرام دمنتور لینک‌های دانلود و خبر پخش این فیلم رو بلافاصله همزمان با پخش اون اعلام کردیم. اگر عضو کانال تلگرام دمنتور نیستید، ممکنه اخبار دنیای هری پاتر و رولینگ رو با کمی تاخیر از وب‌سایت دریافت کنید. خیلی از خبرها در سایت منتشر نمیشه یا با تاخیر قرار داده میشه.

با اینکه گفتیم قصد ترجمه این فیلم رو نداریم، حجت گلابی مترجم دمنتور این فیلم رو با کیفیت بالا به فارسی ترجمه کرده و میتونید از دمنتور فیلم رو همراه با زیرنویس به رایگان دانلود کنید.

لینک دانلود فیلم سینمایی در کانال تلگرام دمنتور

13 دیدگاه برای “زیرنویس فارسی اختصاصی دمنتور از فیلم «ولدمورت: ریشه‌ی وارث»

  1. اوه یس ، عالی مثلِ همیشه :D
    ستاره بچینی
    فعال باشی
    کاربرات زیاد شن
    بشی دیوانه سازِ ۵۰۰ ساله
    قربانتـــــــــ
    فداتــــــــــ
    بایــــــز :|

  2. وقت بخیر. ممنون بابت انتشار. فقط یک سوال … وقتی فیلم رو پلی میکنم صدا پخش نمیشه؟ چیکار کنم؟ راهنمایی کنین ممنون میشم.

  3. من و داداشم با زیرنویس فارسی دیدیم با یه زیرنویس خوب ولی ترجمه دمنتور بهتره دوست داداشم ترجمه کرد چون داداشم موقع امتحانش بود.
    ممنونم دمنتور
    شما بهترینید

  4. ای دمتون گرم
    نمیدونم با چه زبونی ازتون تشکر کنم
    خیلی لطف دارین
    مایه دلگرمی ما هستین
    ایشالا همیشه برقرار باشین

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *