پاترمور / کتاب‌ها

اطلاعیه پاترمور: ستاره‌ی سریال «مردگان متحرک»، کتاب‌صوتی «کوییدیچ در گذر زمان» را اجرا خواهد کرد

اندرو لینکلن، ستاره‌ی بریتانیایی مجموعه‌ی تلویزیونی «مردگان متحرک» (The Walking Dead)، طی همکاری با پاترمور، کتاب ورزشی محبوب دنیای جادویی را صداگذاری کرده است. بخشی از درآمدهای این کتاب صوتی به موسسات خیریه اختصاص پیدا خواهد کرد.

کتاب «کوییدیچ در گذر زمان»، نوشته‌ی کنیل‌ورژی ویسپ (یا همان جی.کی.رولینگ خودمان)، راهنمایی کامل از ورزش محبوب جادوگران و ساحره‌ها است.

حالا به لطف صداگذار نامزد جشنواره بفتا، اندرو لینکلن که هم‌اکنون در سریال «مردگان متحرک» ایفای نقش می‌کند، این کتاب صوتی تهیه شده و در تاریخ پنج شنبه، ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ (۱۵ مارس) عرضه خواهد شد.

در ادامه پیام ویدیویی اندرو را برای انتشار این کتاب صوتی می‌توانید مشاهده کنید:

این کتاب صوتی شامل چند بخش اضافه هم خواهد شد که تفسیرهایی بر روی بازی‌های کوییدیچ خواهد بود. این تفسیرها توسط جینی پاتر و با صدای ایموجن چرچ انجام شده و علاوه بر او صدای ریتا اسکیتر با هنرنمایی آنیتا بدلند هم در این مجموعه قرار دارد که بسیار شنیدنی خواهد بود. آنها در مورد تاکتیک‌های بازیکنان تحلیل و تفسیر ارائه می‌کنند و در بخش‌هایی هم یک سری غیبت پشت سر چهره‌های مشهور این بازی صورت می‌گیرد! با شنیدن این کتاب صوتی قطعا احساس حضور در بازی‌های کوییدیچ را به دست خواهید آورد.

این کتاب صوتی در تاریخ پنج شنبه، ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ از طریق Audible عرضه خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *