اخبار سایت

آغاز سیزدهمین سال فعالیت وب‌سایت دمنتور: برای پسری که زنده ماند

دوازده سال پیش (سال ۱۳۸۴) دقیقا در چنین روزی بود که وب‌سایت اینترنتی دمنتور فعالیت خود را آغاز کرد. البته سابقه فعالیت این سایت بدون این نام به قبل از این برمیگردد. ولی با نام دمنتور از سال ۸۴ شروع شد.

با وجود گذشت دوازده سال، سال جاری شاید جزو یکی از فعال‌ترین سال‌های دمنتور به حساب بیاید. با حضور مترجمین حرفه‌ای جدید (امین بهره‌مند و حجت گلابی) از ترجمه‌های مختلف سریال (از حسین غریبی) و مقاله گرفته تا مطالب جدید پاترمور.

به نظر میرسد که پایانی برای این مسیر متصور نیست و تا جای ممکن دمنتور برای پسری که زنده ماند فعال خواهد بود. شاید فعالیت دمنتور بیشتر به تلگرام منتقل شده باشد. ولی فرقی ندارد. چه سایت، چه تلگرام و چه اینستاگرام، همه این‌ها از عشق به هری بوده و هست.

قبلا در تولدهای دمنتور داستان به وجود آمدن و شکل گیری فعالیت‌های دمنتور با جزییات توضیح داده شده بود. شاید اکثر شما از یاران جدید دمنتور باشید، ولی با سر زدن به آرشیو می‌توانید مطالب تولد سال‌های پیش را پیدا کنید و با تولد دمنتور بیشتر آشنا شوید. ولی واقعا این آغاز باورنکردنی سیزدهمین سال فعالیت دمنتور برای پسر جادوگر هست. دمنتور نه تنها سایتی قدیمی برای دنیای هری پاتر، که حقیقتا سایتی پر سابقه و قدیمی برای وب فارسی به حساب می‌آید. به سختی سایت‌هایی سراغ داریم که این میزان سال فعال و سابقه‌دار بوده باشند. کارنامه دمنتور خودش همه چیز را توضیح می‌دهد.

چه در سایت، چه تلگرام با دمنتور باشید. هنوز تا شروع جنایت‌های گریندل‌والد و پایان این مجموعه و اتفاقات آینده خیلی باقی مانده و ما هم هستیم. اگر شما باشید.

34 دیدگاه برای “آغاز سیزدهمین سال فعالیت وب‌سایت دمنتور: برای پسری که زنده ماند

  1. هعیییی خوشبحال اونا از قدیما تو این سایت بودن من دوساله باهری اشنا شدم وتو این سایت هستم ولی تازه هفته ی پبش عضو شدم من خودم ۱۳سالمه هم سن یایتم نمیتونستم از قدیما باشم?

  2. من اولین بار سال ۸۷ با دمنتور آشنا شدم
    کلا سبک زندگیمو عوض کردین آقای امید کرات
    چه روزایی که ۸ صب بیدار میشدم اولین کامنت باشم
    عاشقانه مطالبو دنبال میکردیم …دوستای خوبی پیدا کردیم
    هری پاتریست سرسخت ومتعصب شدیم
    چقدر ذوق میکردیم برای خبر و عکس جدید
    بهترین روزای نوجوونی مارو ساختین
    پایدار باشید

  3. به امید فعالیت در دهه های آینده و تولید و انتشار محتوا بهتر و روزهای داغ برای دنیای جادویی

    زنده باد

  4. من هیچوقت عضویت سایت رو نگرفته بودم تا همین چند روز پیش،ولی دمنتور من ده ساله که با توام، بیشتر فکر کنم،شاید باورتون نشه ولی الان اهنگ هری پاتر سه رو دارم گوش میکنم از جان ویلیامز و نمیتونم جلو اشکام و بگیرم،یاد اون روزا میافتم که دمنتور تیزر فیلم هری پاتر پنج رو گذاشته بود و چقد ذوق داشتم واسه دیدنش،وقتی که کتاب شیش و گذاشتید فکر کنم اولین نفر دان کردمو…،دمنتور عزیز قطعا تا زمانیکه هستی ما هم با تو هستیم،من تا قبل از خوندن کتاب هفت شاید روزی ده بار چکت میکردم،به مدت ده سال.
    یاران قدیمی ?

  5. من هیچوقت عضویت سایت رو نگرفته بودم تا همین چند روز پیش،ولی دمنتور من ده ساله که با توام،شاید باورتون نشه ولی الان اهنگ هری پاتر سه رو دارم گوش میکنم از جان ویلیامز و نمیتونم جلو اشکام و بگیرم،یاد اون روزا میافتم که دمنتور تیزر فیلم هری پاتر پنج رو گذاشته بود و چقد ذوق داشتم واسه دیدنش،وقتی که کتاب شیش و گذاشتید فکر کنم اولین نفر دان کردمو…،دمنتور عزیز قطعا تا زمانیکه هستی ما هم با تو هستیم،من تا قبل از خوندن کتاب هفت شاید روزی ده بار چکت میکردم،به مدت ده سال.
    یاران قدیمی ?

  6. چقدر جالب که ۱۳ سال شد. کی فکرشو میکرد.
    همون سالهای اول جزو خوانندگان پیگیرتون بودم؛ در واقع، جزو اندک رسانه های معتبر در مورد هری پاتر بودین و اون زمانها پیدا کردن این مکانها خیلی سخت بود و شاید اصلا همچین چیزی پیدا نمیشد.
    خوشحالم ادامه پیدا کرد و مشتاقم به قسمتهای مختلف سایت سر بکشم.

  7. بهتون تبریک میگم و واقعا ممنونم بابت زحماتی که واسه ما میکشین.
    همیشه این سوال تو ذهنمه که چرا اسم خودتون رو دمنتور گذاشتین؟ :-)
    ممنون میشم اگه جوابمو بدین

  8. من وقتی با سایت اشنا شدم که سایت فعالیت نمیکرد
    راحت
    خلوت
    میچرخیدم واس خودم ?
    بعد یه مدت اومدم ترجمه جام جهانی کوییدیچ نوشته ریتا اسکیترو دیدم،از هیجان انگیز ترین لحظات زندگیم بود?
    تولدت مبارک دمنتور

  9. تولد ۱۳ سالگی بهترین وب سایت ایرانی مبارک….
    یه تشکر ویژه هم از کسایی که اینجا رو ساختن و براش زحمت کشیدن دارم .
    تا وقتی یادِ پسری که زنده ماند هست ، دمنتور هم هست ….

  10. بمونید که اسم دمنتور و خبرهاش حالا تنها چیزی هست که مارو با خبر نگه میداره از دنیایی که واقعا بهش تعلق داریم!

    1. واقعا درست گفتی،تنها چیزیه که از اون هیاهو باقی مونده،فکر به اینکه دمنتور نباشه به شدت غم انگیزه،امیدورام هیچوقت این اتفاق نیفته.

  11. من شروع دوران نوجوانیم با هری پاتر شروع شد و تا دوران جوانیم ادامه داشت…و از همون موقع با شما همراه هستم…امیدوارم با همین قدرت به پیش برید…

  12. #ده_اسفند
    #همیشه_دمنتور
    سلام امروز دقیقا ۱۲ سال از افتتاح رسمی سایت دمنتور میگذره
    و ما عاشقونه این سایتو دنبال کردیم
    و ازتون ممنونیم که بهترین سایت رو دارین
    و ازتون ممنونیم که ۱۲ سال (باهمه سختی هاش) با هری پاتری ها بودین و تنهاشون نذاشتین
    دوستون دارم
    من الان ۱۶ سالمه باید قول بدین حتی اگه من ۴۰ ساله شدم هم این سایتو دنبال کنم ( همیشه ادامه بدین)

  13. هری پاتر یه شاهکار بزرگه و دیگه مثل اون تو دنیا پیدا نمیشه . از تمامی اعضای عزیز تیم دمنتور ممنونم که یه همچین سایت فوق العاده ای رو راه اندازی کردید و باعث دلگرمی خیلی از طرفداران هری پاترید . امیدوارم در پناه حق پاینده و پیروز باشید .

  14. با سلام
    خیلی خوبه با این حال که کلا هری پاتر فعلا هیچ نسخه جدیدی ازس منتشر نمیشه ولی شما به فعالیت های خودتون ادامه میدید.
    ب قول معروف مرسی از بودنتون?❤️

  15. من کلا چند ماهه ک کتابای هریو فیلمشو تموم کردمو دمنتورو دنبال میکنم و واقعا خیلی خوبه که ی همچین سایتی برای طرفدارای هری و رولینگ هست مخصوصا این ک حواشیه مربوط ب دنیای جادویی و کتابای مختلف مربوطه رو میذارید عالیه. ازتون خیلی ممنون کارتون درسته ? تولد ۱۲ سالگیتونم مبارک

  16. سلام ممنون که هستید
    ولی خیلی دوس دارم سایت دوباره مث قدیم ندیما بشه اون قالب مشکیه رو بزارید هر روز پست بزارید تو سایت تو کامنت ها با بچه ها چت و بحث کنیم….هی یادش بخیر

  17. باورم نمی شه ۱۳ سال
    واقعا بهتون تبریک می گم
    و خسته نباشید برای ۱۳ سال زحمت ۳>
    پسری که زنده موند لایق سایتی هم هست که زنده نگهش داره :)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.خانه‌های ضروری مشخص شده‌اند *